Alle activiteiten van Duynie gaan onder dezelfde naam opereren
De Duynie-activiteiten worden vanaf 1 oktober samengebracht in één merknaam. Dit moet de zichtbaarheid van het veevoerbedrijf versterken en de activiteiten beter positioneren, voert Duynie-CEO Jonathan Job als reden aan.
'Een Duynie-merk overstijgt de som der delen. De transitie naar één merk stelt ons in staat om met ons aanbodgedreven businessmodel maximale waarde toe te voegen aan coproducten uit de productie van voedingsmiddelen-, dranken- en biobrandstoffen', stelt Job.
Circulariteit en verduurzaming zijn zakelijk en wettelijk een vereiste. Er staat volgens Job veel op het spel. Zowel voor producenten van coproducten in de voedings-, dranken- en biobrandstoffensector, als voor klanten die het sluiten van kringlopen als een manier zien om hun voetafdruk te verkleinen.
'Onder dit nieuwe merk helpt Duynie alle stakeholders in de agrifoodindustrie bij het realiseren van hun ambities', aldus de Duynie-topman.